Meny
Meny
THE BODY SHOP x NATURA | The Body Shop®

Sammen med L'Oréal har vi de siste årene oppnådd mange ting vi er stolte av.
Nå er vi på vei til å starte et nytt og utrolig spennende kapittel sammen med vår nye eier Natura som også deler vår etiske visjon. Hjelp oss med å beskytte og berike planeten. Med deres støtte kan vi oppnå enda mer sammen.

HVA OM

Hva om vi kunne gjøre forretninger på en annen måte? Hva om vi kunne gjøre det rette, og fremdeles gå med overskudd? Hva om vi kunne få slutt på alle «HVA OM-ene»?

I dag er en spesiell dag.

Natura, Aesop og The Body Shop. Tre selskaper som har forpliktet seg til å gjøre forretninger på en annen måte står nå samlet, som en levende organisme.

Det er en spesiell dag fordi vi virkelig tror det markerer det skille i måten verden ser forretningsdrift på.

Hvordan verden gjør forretninger.

Slik vi ser det, må forretningsdrift berike, ikke utnytte. Selskaper må investere i teknologi og innovasjon for å reversere effektene av klimaendringene.

De må skape rikdom for å redusere ulikhetene i verden.

Når tre selskaper som deler denne visjonen samler styrkene sine for å fremme forandring, vil resultatet bli en enda større omveltning.






THE BODY SHOP x NATURA

Sammen med L'Oréal har vi de siste årene oppnådd mange ting vi er stolte av.
Nå er vi på vei til å starte et nytt og utrolig spennende kapittel sammen med vår nye eier Natura som også deler vår etiske visjon. Hjelp oss med å beskytte og berike planeten. Med deres støtte kan vi oppnå enda mer sammen.

HVA OM

Hva om vi kunne gjøre forretninger på en annen måte? Hva om vi kunne gjøre det rette, og fremdeles gå med overskudd? Hva om vi kunne få slutt på alle «HVA OM-ene»?

I dag er en spesiell dag.

Natura, Aesop og The Body Shop. Tre selskaper som har forpliktet seg til å gjøre forretninger på en annen måte står nå samlet, som en levende organisme.

Det er en spesiell dag fordi vi virkelig tror det markerer det skille i måten verden ser forretningsdrift på.

Hvordan verden gjør forretninger.

Slik vi ser det, må forretningsdrift berike, ikke utnytte. Selskaper må investere i teknologi og innovasjon for å reversere effektene av klimaendringene.

De må skape rikdom for å redusere ulikhetene i verden.

Når tre selskaper som deler denne visjonen samler styrkene sine for å fremme forandring, vil resultatet bli en enda større omveltning.