OFTE STILTE SPØRSMÅL

 

Finner du ikke svar på ditt spørsmål på denne siden?
Ta kontakt med oss på
support@thebodyshop.no

Vi svarer normalt innen 1-3 virkedager.

 

 

Bestilling

  • Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse – har bestillingen min blitt gjennomført?

Har du sjekket om ordrebekreftelsen din har havnet i søppelpost? Om den ikke er der, ta kontakt med kundeservice på support@thebodyshop.no. Husk å legge ved ditt navn og e-postadressen du la inn bestillingen med, så vil vi sjekke om ordren har blitt gjennomført eller ikke.

 

  • Hvordan vet jeg om ordren min har blitt godkjent?

Om du har mottatt din ordrebekreftelse, har ordren din blitt registrert. Du vil også motta en SMS eller e-post når pakken din blir sendt fra vårt lager.

 

  • Kan jeg sjekke om et produkt er tilgjengelig i en spesifikk fysisk butikk?

Den enkleste måten å sjekke om et produkt er tilgjengelig i våre fysiske butikker er å ta turen innom oss! Eller så kan du alltid ringe butikken. Du finner telefonnummer til hver enkelt butikk på vår nettside ved å søke etter navnet på butikken.

 

  • Kan jeg endre min ordre etter bestilling?

Dessverre er det ikke mulig å endre din ordre etter at den er registrert, men vi kan kansellere den feilaktige ordren, slik at du kan legge inn en ny ordre. Kontakt oss på support@thebodyshop.no, så hjelper vi deg med dette.

 

  • Kan jeg kansellere min ordre?

Det avhenger litt av hvor langt den har kommet i prosessen! Vi vil gjerne hjelpe deg - ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no, så vi kan se nærmere på din ordre. Husk å skrive inn ditt ordrenummer i e-posten.

 

  • Jeg ser at et produkt er utsolgt – når kommer dette inn igjen?

Det kan oppstå forsinkelser fra våre produsenter, så det er vanskelig å gi et svar som gjelder for alle våre produkter. Ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no eller spør en av våre medarbeidere i butikk, så vil vi hjelpe deg så godt vi kan.

 

  • Min leveringsadresse er på Svalbard – kan dere trekke fra MVA på kjøpet? 

Ved sendinger til Svalbard vil det komme en ekstra fraktkostnad på 250 kr. Kontakt oss på support@thebodyshop.no, så vil vi trekke MVA fra ditt kjøp.

 

  • Jeg har et gavekort – kan dette brukes i nettbutikken?

Dessverre kan ikke våre gavekort brukes i nettbutikken, men disse kan brukes i alle våre fysiske butikker i Norge.

 

  • Jeg har et utgått gavekort – kan dette reaktiveres?

Hos The Body Shop ønsker vi å imøtekomme våre kunders behov, og forstår at man ikke alltid rekker å bruke gavekort før det utløper. Vi vil gjerne se nærmere på ditt utgåtte gavekort for å sjekke om det er mulig å reaktivere det. Kontakt oss på support@thebodyshop.no

 

  • Jeg vil bestille mange produkter til min bedrift – hva gjør jeg?

Det hjelper vi deg gjerne med! Kontakt oss på support@thebodyshop.no, og fortell oss om dine ønsker og tanker, så vil vi hjelpe deg videre.

 

Levering

  • Hva er deres fraktpriser?

Vi har fri frakt på ordre over 450 kr, dette gjelder ved valg av Helt Hjem som leveringstjeneste. Du vil motta sporingsnummer og oppdateringer om din forsendelse via SMS eller e-post.

Vi leverer kun i Norge, og du får selvfølgelig ingen tollavgift når du bestiller fra oss.

 

Porterbuddy – les mer her!

Få ekspresslevering på døren ved bruk av Porterbuddy. Gjelder for stor-Oslo, Vestfold, Østfold, Bergen, Stavanger, Kristiansand og Trondheim.

Fraktpris: 29 kr.

Du velger selv leveringsdato og tid når du legger inn ordren.

 

Helt Hjem – les mer her!

Levering på døren via Helt Hjem. Om ordren din overgår grensen på mål/vekt for hjemlevering, eller om Helt Hjem ikke har hjemlevering i ditt område, vil den bli levert til ditt nærmeste Postnord utleveringssted.

Fraktpris: 59 kr, fri frakt på ordre over 450 kr!

Leveringstid: 2-7 virkedager, avhengig av leveringsadresse og Helt Hjems kapasitet.

 

Levering til et utleveringssted

Velg mellom dine nærmeste utleveringssteder. Sendingen blir levert av Bring.

Fraktpris: 69 kr

Leveringstid: 1-7 virkedager, avhengig av leveringsadresse og Brings kapasitet.

 

  • Stemmer forventet leveringsdato?

Ved bestilling vil du få opplyst en forventet leveringsdato. Ved unntak av Porterbuddy, kan forventet leveringsdato avvike, avhengig av leveringskapasitet hos leverandør.

 

  • Jeg har skrevet inn feil leveringsadresse – hva gjør jeg?

Det er ikke alltid mulig å endre leveringsadresse etter at ordren er registrert, dette avhenger av om den allerede har blitt sendt fra oss eller ikke. Ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no så raskt som mulig. Har du allerede fått tilsendt et sporingsnummer? Da burde du ta kontakt med leveringsselskapet du har valgt for å forsøke å endre adressen.

Det kan forekomme et gebyr for endring av adresse etter at leveringen er sendt fra vårt lager. Ta kontakt med support så raskt som mulig, vi vil informere deg om gebyret vil forekomme før vi eventuelt endrer adresse for deg.

 

  • Min levering har tatt veldig lang tid – når får jeg den?

Har du spørsmål om din ordres leveringstid? Om pakken din er sendt fra oss, vil du måtte ta kontakt med leveringsselskapet som behandler din ordre for å få vite mer om sendingen. Om du ikke har fått en sendingsbekreftelse fra oss, ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no, så vil vi hjelpe deg videre.

 

  • Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du vil motta en e-post fra oss når pakken din blir sendt fra vårt lager. Helt øverst i e-posten vil du finne et sendingsnummer som du kan bruke for å følge med på pakken din underveis i sendingsprosessen. 

 

Bytte og retur

  • Hva kan jeg returnere?

I vår nettbutikk kan du returnere alle produktene du har bestilt, så lenge de fremdeles er uåpnet, forseglet og i fin stand. Du har 14 dagers angrefrist fra det tidspunktet du mottar varen.

 

  • Kan jeg returnere produktene i fysisk butikk?

Om du ønsker å returnere et produkt i en av våre fysiske butikker, kan du gjøre dette så lenge det er forseglet, uåpnet og i fin stand. Du vil ta motta en tilgodelapp eller et gavekort, vi har dessverre ikke mulighet til å refundere deg for produktet.

 

  • Hvordan returnerer jeg til nettbutikken?

Det løser vi! Ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no, så sender vi deg en returetikett. Husk å legge ved ditt ordrenummer. Det du deretter må gjøre er å skrive denne ut, feste den på esken du vil sende produktene i, og så levere den til ditt nærmeste returpunkt. Den vil deretter sendes til oss.

 

  • Når får jeg tilbake pengene for en retur sendt til nettbutikken?

Det kan ta en liten stund før vi mottar din retur, dessverre! Du kan forvente at det kan ta cirka 2 uker før vi mottar returen din. Så snart vi mottar den vil vi refundere deg for produktene du har sendt i retur til oss.

 

  • Jeg har mottatt et ødelagt produkt – hva gjør jeg?

Produktet ditt har nok blitt skadet under transport, dessverre. Dette vil vi selvfølgelig løse. Før du kontakter oss vil vi gjerne at du sjekker alle produktene du har mottatt, slik at du har full oversikt over hvilke som er skadet og ikke. Ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no, legg ved ditt ordrenummer og gi oss beskjed om hvilke produkter det gjelder. 

 

  • Har dere gratis retur?

Det har vi! Ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no, så sender vi deg en returetikett som du kan bruke til å returnere produktene.

 

Love Your Body Club

Les mer om kundeklubben vår her!

 

  • Hvor finner jeg informasjon om mitt medlemskap?

Logg deg inn her: The Body Shop Kundeklubb, for å finne informasjon om ditt medlemskap.

 

  • Hvordan samler jeg bonuspoeng?

Når du gjennomfører et kjøp vil du samle bonuspoeng så lenge du enten er logget inn på din konto i nettbutikken vår, eller om du har oppgitt ditt telefonnummer til våre medarbeidere i butikk. Da registrerer vi 1 poeng per 1 kr brukt, så om du for eksempel kjøper et produkt for 50 kr vil du få 50 bonuspoeng registrert. Når du har samlet inn 1000 bonuspoeng vil disse bli omgjort til en bonussjekk på 50 kr, som du kan bruke på ditt neste kjøp hos oss! 

 

  • Hvor lenge er bonussjekken min gyldig?

Bonussjekken din er gyldig i 3 måneder etter utsendelsesdato. Den kan du bruke både i nettbutikken vår og i alle våre fysiske butikker i Norge.

 

  • Koster det penger å melde seg inn i kundeklubben?

Nei, det er heldigvis helt gratis for alle å melde seg inn i- og være med i vår kundeklubb!

 

  • Jeg husker ikke mitt passord – hva gjør jeg?

Følg denne lenken: https://kundeklubb.thebodyshop.no/, og klikk på «Glemt passord?». Fyll deretter inn e-postadressen du er registrert med, så sender vi deg en lenke for å tilbakestille passordet ditt.

 

  • Jeg har meldt meg inn, men får ikke nyhetsbrev?

Når du har meldt deg inn i vår kundeklubb vil du motta en e-post hvor du kan bekrefte din e-postadresse. Om du ikke gjør dette, vil du heller ikke motta våre nyhetsbrev med flere medlemstilbud og rabatter, dessverre! Finner du ikke e-posten med mulighet til å bekrefte din e-postadresse? Følg denne lenken: https://kundeklubb.thebodyshop.no/, klikk på "Glemt passord?", og fyll inn din e-postadresse. Da vil du motta en ny e-post med mulighet til å godkjenne våre vilkår. 

 

Produkter

  • Jeg finner ikke et produkt i nettbutikken – har det gått ut av produksjon?

Om du ikke finner et produkt i vår nettbutikk kan det være gått ut av produksjon, det kan være utsolgt eller det kan være et nytt produkt vi ikke har mottatt/lansert ennå. Ta gjerne kontakt med oss på support@thebodyshop.no, eller spør våre medarbeidere i butikk, så vil vi hjelpe deg videre. Om favorittproduktet ditt har gått ut av produksjon vil vi med glede anbefale deg et nytt produkt!

 

  • Jeg er gravid, kan jeg bruke deres produkter?

Vi har ekstremt høye standarder for våre produktingredienser, og de går alle gjennom strenge sikkerhetstester før vi bruker dem. Om noen av våre produkter ikke er trygge for gravide å bruke, vil vi oppgi dette tydelig på pakningen. Likevel er våre produkter ikke spesifikt testet på gravide kvinner, så vi anbefaler deg å ta kontakt med legen din om du er spesielt bekymret for spesifikke ingredienser.

 

  • Jeg har hatt en allergisk reaksjon på et av deres produkter – hva gjør jeg?

Så synd at du har reagert på et av våre produkter! Ta gjerne med deg produktet til en av våre fysiske butikker, hvor våre dyktige medarbeidere kan hjelpe deg å fylle ut et allergiskjema og anbefale deg nye produkter.

 

Tjenester

  • Kan jeg få vareprøver eller testere fra dere?

Dessverre har vi ikke vareprøver eller testere å gi ut fra nettbutikken. Ta en tur innom en av våre fysiske butikker, så kan våre medarbeidere hjelpe deg å finne produktene som passer best for deg. Da kan du også få med en test eller to om du er nysgjerrig!

 

  • Jeg vil gjerne samarbeide med dere – hva gjør jeg?

Vi har dessverre ikke mulighet til å inngå mange samarbeid, selv om vi gjerne ønsker det. Ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no, så vil vi hjelpe deg så godt vi kan.

 

Har du andre spørsmål?

Ta kontakt med oss på support@thebodyshop.no 

Vi svarer normalt innen 1-3 virkedager.

 

 

Vil du lese mer om oss?

 

Kvinner fra India som står på rekke i fargerike kjoler

Plastics for Change

Oppdag hvordan vi kjemper for planeten vår og menneskene som bor på den ved hjelp av resirkulert plast fra Bengalore i India, kjøpt inn gjennom vårt program for solidarisk handel. Her kan du lese mer om vår bruk av resirkulert plast!

 

 

Refillbar flaske lages på en benk

Vår emballasje

Vi har alltid vært opptatt av å holde vår emballasje på et minimum og vi streber hver dag etter å redusere vår innvirkning på planeten. Her kan du lese mer om vår emballasje og våre planer for fremtiden!

 

 

Kvinner fra Ghana som står på rekke i fargerikt tøy

Community Fair Trade

Rettferdighet betyr at den som sår, også er med på å høste. Community Fair Trade er vårt skreddersydde program for solidarisk handel. Hva betyr egentlig dette? Hva er Community Fair Trade? Les mer her!