BYTTE OG RETUR

 

Ønsker du å returnere noe av det du har bestilt? Her kan du finne ut hvordan.

 

ANGRERETT OG ANGREFRIST

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transport, eller om produktene ellers har feil eller mangler. For kjøp i nettbutikken har du ifølge angrerettloven 14 dagers angrefrist fra det tidspunktet du mottar varen. Fristen er å anse som overholdt dersom kunden har gitt oss beskjed innen fristens utløp. Hvis du ønsker å benytte deg av angrefristen må varen returneres til oss i originalemballasjen og i salgbar stand.

 

REKLAMASJON

Hvis en vare fra oss skulle ha feil eller mangler kan du ha krav på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. Vi krever skriftlig reklamasjon til support@thebodyshop.no. Du vil motta automatisk svar på at reklamasjonen er mottatt. Reklamasjon på forsendelse, ekspedering m.v. må skje innen fem virkedager etter mottak. Vi vil gi deg en skriftlig tilbakemelding på reklamasjonen i løpet av tre-fem dager.

 

KONFLIKTLØSNING

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. Punkt 9 og 10. partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

 

BYTTE OG RETUR

Om du ønsker å returnere produkter i en av våre fysiske butikker, kan du gjøre dette så lenge de er uåpnede og i fin stand.

Du vil ta motta en tilgodelapp eller et gavekort, vi har dessverre ikke mulighet til å refundere deg for produktet.

Vi jobber for tiden med å integrere en ny returløsning for nettbutikken som vil settes opp fortløpende når dette er klart. Har du spørsmål frem til dette er på plass, ta kontakt med support@thebodyshop.no

 

KONTAKT OSS

Har du spørsmål rundt din bestilling kontakt oss på support@thebodyshop.no